Obserwatorzy

wtorek, 6 stycznia 2015

Jarmark Św. Mikołaja w Mrągowie

Witajcie!!!

Już dawno po świętach....
Mamy Nowy Rok.

Życzę w Nowym Roku wszystkim przede wszystkim dużo, dużo zdrowia, 
bo ono jest najważniejsze, 
ale również, abyśmy potrafili zatrzymać, a może raczej spowolnić, choć na troszkę, 
naszą codzienność, aby pocieszyć się chwilą!!!

Ja przed świętami starałam się nie wpaść w wir szaleństwa.
Stwierdziłam, że nawet nie będę robić żadnych nowych ozdób świątecznych.

Ale ....
Pewnego popołudnia zadzwoniła siostra i zburzyła moje postanowienia. 
Nawet nie wiedziałam, że u nas w mieście jest organizowany
Jarmark Świętego Mikołaja.

Dałam się namówić do udziału. I robota poszła w ruch.
I tak 6 grudnia stanęłyśmy razem za stołem sprzedając swoje wytwory.
Julcia choineczki i wianki z szyszek i choinki makaronowe,
a ja swoje wiklinowe choinki, gwiazdy, reniferki, wianki i koszyki.

Pierwszy raz byłam na takiej imprezie, oczywiście w takim charakterze.
Wiele miłych słów usłyszałyśmy o swoich wyrobach.
Niesamowite wrażenie!!!!

Upamiętniłyśmy spotkanie na zdjęciach.




Pozdrawiam
Marta Sz.

2 komentarze:

  1. Piękne rzeczy przygotowałyście na kiermasz i tak też się prezentowały co widać na zdjęciach. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biała gwiazda cudowna! Pięknie wyplatasz, i tak profesjonalnie,... wszystkie komplementy były zasłużone, bo Twoja wystawa robi wielkie wrażenie!!!
    Szczęścia Ci życzę na Nowy Rok :))

    OdpowiedzUsuń